نقل و انتقالات
جدید ترین اخبار وتحلیلات جهان فوتبال
نقل و انتقالات
نوشته شده توسط mahdi در ساعت 17:29

مهاجم گلزن و با تجربه صبا حالا در نیم فصل پیشنهادات زیادی دارد و این برمیگردد به عملکرد خوب او در صبا،با این حال او هنوز نمی داند که مقصدش کجاست.

در همین رابطه با رضا عنایتی حرف زدیم تا ببینیم تکلیفش چه می شود،او که در آستانه سفر به کیش بود به خبرنگار سایت گل می گوید:امروز به کیش می روم تا به اردوی صبا اضافه شوم،هنوز چیزی مشخص نیست اما امروز طی یک جلسه مهمی که با مسئولین صبا دارم همه چیز مشخض می شود که در این تیم بمانم یا خیر،به هر حال مسائلی هست که باید مشخص شود و من هم دوست دارم در یک شرایط ایده آل کارم را ادمه دهم.
وی در ادامه در مورد رفتن مایلی کهن و پیگیری مسی ها در مورد رفتن او به این تیم گفت:مسی ها که هر روز تماس می گیرند تا من به آنجا بروم،جا دارد از آنها تشکر کنم که دوست دارند من به آنجا بروم ولی من بازیکن صبا هستم و باید با باشگاه خودم در ابتدا به توافق برسم و بعد ببینم چه می شود.
در مورد رفتن آقای مایلی کهن هم باید بگویم نظر خاصی ندارم ...البته جا دارد که از زحمات ایشات تقدیر و تشکر کرد.در یک نیم فصلی که مایلی کهن اینجا بودند شرایط تیم سخت بود و با این حال ما چیزهای زیادی از ایشان یاد گرفتیم.
رضا عنایتی در پایان در رابطه با بازگشتش به استقلال گفت:یک سری آدمهای خاص هستند که نمی خواهند من به تیم محبوبم برگردم ومن هم دیگر خسته شدم و فقط تلاش خودم را می کنم تا ببینم خدا چه می خواهد.امیدوارم استقلال همیشه موفق باشد چون این تیم متعلق به مردم است و من خوشحالم که مردم مرا می خواهند.
 
 
 
 
 
 
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: لیگ برتر، استقلال، ،
:: برچسب‌ها: عنایتی, صبا, استقلال,

عاشقانه قالب وبلاگ

قالب بلاگفا

قالب وبلاگ

purchase vpn

بازی اندروید